CarWatch Pulse

Ta pulsen på dine kunder sitt verkstedsbesøk eller kjøpsopplevelse av ny bil hos din forhandler. Carwatch Pulse er en mer personlig og interaktiv kanal enn markedsstandarden.

Book demo

En helt ny måte å kommunisere på!

Med vår SMS-baserte chatbotløsning får du en ny og engasjerende måte å kommunisere med kundene dine på. Du får høyere respons enn med e-post, og tilbakemeldingene kommer raskt.

I stedet for tradisjonelle meldinger åpnes en interaktiv chatbot direkte i SMS. Innholdet tilpasses hver enkelt kunde med informasjon som bil, navn, dato og avtale. Kunden kan svare med et enkelt klikk eller skrive egne meldinger.

Alle svar samles automatisk i et oversiktlig dashboard. Ved lav score får du beskjed med en gang, slik at du kan følge opp og forbedre kundeopplevelsen mens det fortsatt gjelder.

Illustrasjon som viser trinnene i hvordan man kommuniserer med kunden i Carwatch Pulse.

Perfekt for KTI eller NPS

Oppmerksomhet

Vi fanger opp kunder som har besøkt ditt verksted eller kjøpt ny bil, og sender dem raskt en SMS med link til en interaktiv spørreundersøkelse i chatbot.

Fleksibilitet

Spørreundersøkelsen er en dialog mellom kunden og chatbot i SMS. Løsningen er fleksibel og du har mulighet til å tilpasse flyt og spørsmål etter deres standard og ønsker.

Kraftfull data

Responsen går automatisk inn i et eget dashboard. CarWatch Pulse kan også varsle ansatte i din bedrift dersom en kunde har gitt lav score – for rask mulighet til oppfølging.

Fra innsikt til handling

Så snart kunden har besvart spørreundersøkelsen vil svarene automatisk komme inn i en Power BI rapport.

Denne rapporten gir deg rask og tydelig oversikt over de områdene dere er mest opptatt av å få tilbakemelding på. Du kan enkelt identifisere og følge med på kundens smertepunkter. Med varslingsfunksjonen får du umiddelbart beskjed om kunder som gir lav score, slik at du raskt kan gripe inn og rette opp inntrykket.

Ved å analysere tilbakemeldinger og scorene kundene gir, kan du og teamet ditt gjøre målrettede justeringer i kundeservicen. Dette bidrar til å forbedre brukeropplevelsen og styrke kundetilfredsheten over tid.
Kontakt oss

Lurer du på mer?

Rapporter og jobb proaktivt med kundetilfredsheten hos din bedrift med CarWatch Pulse.